tiistai 10. helmikuuta 2015

10 faktaa minusta


Suurin osa teistä ei varmaan tiedä minusta juuri mitään, joten ajattelin tehdä tällaisen faktapostauksen. Aloitetaan nyt perusjutuista ja myöhemmin voin vaikka jatkaa tätä. :)


1. Asun Lappeenrannassa. Ja olen aina asunut. 19-vuotiaana itsenäistyin ja muutin kaupunkiin. Sitä ennen asuttiin iskän, äidin, pikkusiskon ja pikkuveljen kanssa maalla.

2. Täytän tänä vuonna 27v, apua! :D Olen syntynyt 12.7.1988.

3. Horoskooppini on rapu.

4. Olen vasenkätinen.

5. Olen opiskellut 3 ammattia. En ole ikinä panostanut kouluun paljoa enkä useinkaan edes lukenut kokeisiin.

6. Olen melkein kaikkiruokainen. Ei nyt tule mieleen mitään pahaa ruokaa. Juustoa en syö ikinä leivän päällä tai yksistään. Ruuassa se menee hyvin. Kahvia en juo.

7. Olen eläinrakas enkä voi sietää eläinrääkkäystä.

8. Tarvitsen unta noin 9 tuntia yössä.

9. Lemppari tv-ohjelmat on Salatut elämät, Kauniit ja rohkeat, Uusi päivä ja Rakas sinusta on tullut pullukka. Viidakon tähtöset ja Maatilan prinsessa oli myös tosi hyviä. :D

10. Lempiherkut on suklaa, jäätelö ja salmiakki. Yritän vältellä niitä mahdollisimman paljon.




Mitä kaikkea haluaisitte tietää minusta? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti